Vårt kvalitetsarbeid

For et trygt og behagelig hotellopphold

Vi elsker våre ulikheter og ønsker å fremheve hotellenes unike personligheter. Samtidig ønsker vi å sikre at våre gjester får den kvaliteten de forventer. I 75 år har vi vært ledende i bransjen med vårt unike kvalitetsarbeid.

Vi vet at gjestene våre ønsker å bli møtt av en komfortabel seng, en god dusj, og en godt tilberedt og fersk frokost. Akkompagnert med god service og riktig utført renhold. Vi tar dette veldig seriøst og har utviklet et kvalitetsprogram med tusenvis av poeng. Alt for at du som gjest skal føle deg trygg på at våre hoteller oppfyller dine forventninger til kvalitet og service.

Globalt kvalitetsstempel

BWH Hotels kvalitetsprogram fungerer som en garanti for å opprettholde og sikre et høyt og konsistent nivå av service og kvalitet for alle våre hotellgjester rundt om i verden. Vi har ansatte, såkalte kvalitetssikringsinspektører, som besøker alle våre hoteller hver 11. måned for å støtte dem i deres kvalitets- og servicearbeid.

Din mening er viktig!

Kvalitetssikringsprogrammet er i konstant endring for hele tiden å følge trender og nye krav fra våre gjester. Samtidig hjelper det hotellene til å alltid være aktuelle og «up to date». Her kan du hjelpe som gjest! Vi tar tilbakemeldingene dine veldig seriøst, både ris og ros gir oss en indikasjon på hva vi skal fortsette med og hva vi må forbedre. Så fyll gjerne ut undersøkelsen vi sender ut etter oppholdet. Takk på forhånd!

Vårt lojalitetsprogram

Medlemmer får mer hos oss!